۰

اخبار دهیاری / اخبار روستا / روستای امیران

۴۳ طرح برق‌رسانی و روشنایی در اردستان به بهره‌برداری می‌رسد

آگوست 15, 2015 در 7:52 ق.ظ توسط

مسعود زائری امیرانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی به همکاری ۱۲۰ کشاورز شهرستان با این شرکت در راستای کاهش پیک بار مصرف برق اشاره کرد و افزود: با اجرای این طرح بیش از ۳۰ درصد از پیک مصرف برق کاسته شده است.

وی به استقبال از اجرای سامانه نیروگاه‌های برق خورشیدی در شهرستان اشاره کرد و گفت: تاکنون ۶ متقاضی برای راه‌اندازی این سیستم اقدام کرده‌اند.

مدیر شرکت امور برق شهرستان اردستان با بیان اینکه ۸۰۰ نفر دانش‌آموز در زمینه مصرف بهینه برق آموزش دیده‌اند، تصریح کرد: آموزش نقش مهمی در مصرف بهینه برق می‌تواند داشته باشد.

وی به صرف اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد ریال برای برق‌رسانی به ۷ روستای شهرستان اشاره کرد و گفت: برای تکمیل طرح برق‌رسانی به این روستاها بالغ بر ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار دیگر مورد نیاز است که یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال آن از طریق شرکت توانیر تامین اعتبار شده است.

زائری با اشاره به اینکه ۴۳ طرح در زمینه‌های مختلف شامل برق‌رسانی به متقاضیان جدید شهری و روستایی، بهینه‌سازی و تقویت شبکه‌های برق سطح شهرستان در هفته دولت در شهرستان اردستان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد، خاطرنشان کرد: برق‌رسانی به دامداری‌های روستاهای تلک‌آباد، امیران و حسین‌آباد، اجرای پروژه‌های روشنایی سطح شهرستان و برق‌رسانی به روستای بیدستان از دیگر طرح‌هایی است که در هفته دولت در شهرستان اردستان به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر امور برق شهرستان اردستان خاطرنشان کرد: برای اجرای این طرح‌ها بیش از ۱۴ میلیارد ریال هزینه شده است.

برچسب‌ها:, ,

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.