۰

روستای امیران

در روز 9 دی 88 چه گذشت؟

دسامبر 29, 2014 در 7:53 ق.ظ توسط

9دی روز پیروزی ملت ایران در برابر فتنه‌گران داخلی و خارجی و مصداق بارز «ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم» بوده و به همگان نشان داد که با گذشت بیش از سی سال از عمر مبارک انقلاب اسلامی، مردم شریف ما کماکان پایبند به ارزش‌ها و لبیک‌گوی ولی‌فقیه زمان‌اند و از اسلام عزیز و انقلاب اسلامی به خوبی پاسداری می‌کنند.

پس از انتخابات ریاست جمهوری سال۸۸ از سوی برخی عناصر علیه نظام شعار داده شد وبه تخریب اماکن عمومی و خصوصی پرداختند. مجموعه این ناآرامی‌ها و اتفاقات تحریک معترضین از سوی دو تن از نامزدهای انتخابات به ادامه اعتراضات خیابانی ، همراهی رسانه‌ها و شبکه‌های معاند بیگانه، اعلام حمایت اپوزیسیون خارج نشین، منافقین و سلطنت‌طلب ها از نا آرامی ها، همگی نشان از جریان خزنده ای داشت.

این جریان پس از ایجاد فضای غبارآلود عملا فتنه ای را شکل دادند که در آن حمایت های دشمنان خارجی نظام نیز کاملا روشن بود. این فتنه با هدف به چالش کشیدن مبانی و تشکیک در مقبولیت نظام طراحی و به اجرا در آمد. اوج گستاخی فتنه گران و وابستگان آنها درجریان آشوب های خیابانی ، هنجارشکنی و سوء استفاده از رافت نظام اسلامی ، هتک حرمت به ساحت حضرت امام حسین (ع)  و تعرض به مقدسات دینی مردم در ایام محرم بود. ولی بفاصله کمی از این واقعه تاسف انگیز، مردم انقلابی با حرکتی عاشورایی ، خود جوش و تحسین برانگیز در راستای حراست از ارزش های دینی و معنوی خود و حمایت از نظام و رکن اصلی آن یعنی ولایت فقیه با برپائی راهپیمائی کم نظیری ، پیام مهمی را به سران فتنه و وابستگان آنها در داخل و خارج کشور و همچنین حامیان خارجی آنان اعلام کردند که محتوای آن پایداری و استقامت در راستای حفظ ارزش های اسلامی نظام و تداوم حرکت انقلاب بود.

دامنه حضور مردمی حماسه ۹دی ۸۸ آنقدر وسیع بود که گویا بهمن ۵۷ دوباره ای در ایران در حال تحقق است و همگان را به یاد ایام پیروزی انقلاب اسلامی می انداخت که همه اقشار مردمی درصدد مقابله و مبارزه با رژیم شاهنشاهی برآمدند و تنها تفاوت حماسه ۹دی ۸۸ و بهمن ۵۷ تنها در این بود که مردم ایران در بهمن۵۷ به دنبال تغییر رژیم و استقرار حکومت جدید در جامعه بودند ولی در حماسه ۹دی ۸۸ مردم بر ادامه راه دفاع از نظام و حریم ولایت تاکید داشتند و اعلام رضایت و علاقه مندی خویش را از نظام جمهوری اسلامی اعلام نمودند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.