۰

اخبار روستا / روستای امیران

طرح یکسان سازی کدهاي تلفن ثابت

آگوست 25, 2013 در 11:53 ق.ظ توسط

مدیر عامل شرکت مخابرات استان اصفهان با بيان اينكه طرح یکسان سازی کدهاي تلفن ثابت هنوز در اصفهان اجرايي نشده، تصريح كرد: مجوزهای لازم و مقدمات فنی اين طرح براي اجرا در اصفهان فراهم شده و نهایتا تا 10 روز آینده زمان اجراي اين طرح اعلام مي‌شود.

كشايي در خصوص هدف از اجرای این طرح يادآور شد براساس اين طرح تمام مکالمات داخلی استان بدون گرفتن کد و صرفا با شارژ داخلی انجام خواهد شد، مثلا همان گونه كه تمام مناطق اصفهان با هفت رقم با يكديگر تماس مي‌گیرند، در آینده نيز تمام نقاط استان با هشت رقم با يكديگر تماس می‌گیرند و کد استان به 031 تبدیل می‌شود، اما مشترک تلفن ثابت هرگاه از استان خارج شود با صفر و کد مقصد تماس خواهد گرفت.

وي خاطر نشان كرد: اجرای این طرح در كاهش هزينه‌هاي مكالمات داخلي استان به ويژه براي مشتركيني كه بيشتر مکالمات آنها بین شهرهای مختلف استان بوده تاثير دارد، اما مشتركيني که مکالمات آنها بیشتر داخل شهر بوده با افزایش اندكي در هزينه‌ها مواجه خواهند شد.

مدیر عامل شرکت مخابرات استان اصفهان افزود: ظرفيت افزايش تعرفه‌های ارتباطي و مخابراتي با توجه به اینکه در هشت سال گذشته افزایشي نداشته وجود دارد، ولی تعرفه گذاری باید از طریق سازمان تنظیم مقررات یا شورای رقابت انجام شود و تاكنون به شركت مخابرات در اين خصوص چیزی اعلام نشده است.

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.