۲

روستای امیران

برنامه های دهه فجر در اردستان

ژانویه 30, 2014 در 3:20 ق.ظ توسط

محسن زائری‌امیرانی مسئول ستاد دهه فجردر فرمانداری شهرستان اردستان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردستان با بیان اینکه تاریخ 35 ساله انقلاب اسلامی، بازگوی خاطرات فراوانی از حماسه‌آفرینی‌های مردان و زنان همیشه در صحنه این سرزمین بوده، اظهار کرد: بازخوانی افتخارات هرسال انقلاب، نقش بسیاری در شناخت مواضع و آرمان‌های جمهوری اسلامی دارد.

وی با اشاره به اینکه مردم ولی نعمت و صاحبان اصلی انقلاب هستند، افزود: آئین‌های دهه مبارک فجر نیز با همکاری دستگاه‌های اجرائی توسط خود آنان و با شکوه‌تر از سال‌های گذشته، برگزار می‌شود.

مسئول ستاد دهه فجر اردستان انقلاب اسلامی ایران را یادآور به ثمر نشستن سال‌ها مجاهده و مبارزه ملت مسلمان ایران علیه استعمار و استبداد دانست و تصریح کرد: اگرچه سال‌ها از عظمت روزهای مقاومت مردمی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) می‌گذرد ولی یاد یاران باوفای انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر همیشه جاری است.

وی برنامه‌های دهه فجرامسال در سطح شهرستان را بیش از 300 برنامه عنوان و بیان کرد: سرکشی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران، گلباران تمثال امام راحل، نواختن زنگ انقلاب، برگزاری مسابقات ورزشی و مسابقات قرآنی، همایش جوانان انقلاب، شب شعر، تجلیل از پیشگامان انقلاب و افتتاح پروژه‌های عمرانی درسطح شهرستان از جمله این برنامه‌ها به شمار می‌رود.

برچسب‌ها:

+

۲ دیدگاه

  1. كارگر

    on مارس 3, 2014 - پاسخ

    امريكا ما وارث شهيدان هستيم واجازه نمي دهيم انقلابمان را تهديد كني

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.