۰

روستای امیران

مسیرهای راهپیمایی روز ۱۳ آبان

نوامبر 4, 2013 در 4:12 ق.ظ توسط

خبرگزاری تسنیم: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان اردستان مسیر راهپیمایی روز ۱۳ آبان ماه در این شهرستان را اعلام کرد.

محسن زائری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردستان اظهار کرد: مردم فهیم و ولایی شهرستان اردستان در این روز پرعظمت که مصادف با شهادت دانشجویان و دانش‌آموزان پیرو خط امام بوده، در صحنه‌ دفاع از ارزش‌های نظام حضور خواهند یافت.

وی افزود: آغاز مراسم راهپیمایی روز 13 آبان راس ساعت 10:30 صبح است که مردم پس از تجمع در میدان حضرت امام خمینی(ره) اردستان به سمت میدان نماز، محل تجمع حرکت می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان اردستان اضافه کرد: مسیرهای راهپیمایی در شهر زواره از میدان امام به سمت خیابان شهید منتظری، میدان جمهوری و آموزش وپرورش زواره و در شهر مهاباد از مسجد صاحب الزمان (عج) به سمت حسینیه سرپل است.

وی بیان کرد: با هماهنگی مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان یک دستگاه آمبولانس به همراه تجهیزات و اکیپ پزشکی با همکاری جمعیت هلال احمر در محل مستقر خواهد شد.

زائری تصریح کرد: امنیت قبل و بعد مراسم با محوریت نیروی انتظامی و همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه اردستان است.

وی اضافه کرد: مردم همیشه در صحنه شهرستان اردستان امسال همچون سنوات گذشته با شرکت در راهپیمایی روز 13 آبان ارادت خود را به امام راحل و اهدافش و پایبندی و ارزش نهادن به دستورات اسلام نشان خواهند داد.

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.