۰

اخبار روستا

افتتاح ۲۶ پروژه عمرانی برق اردستان در دهه مبارک فجر

ژانویه 27, 2014 در 7:44 ب.ظ توسط

خبرگزاری تسنیم: مدیر شرکت توزیع برق شهرستان اردستان از افتتاح ۲۶ پروژه عمرانی در دهه فجر در این شهرستان خبر داد.
مسعود زائری امیرانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردستان اظهار کرد: در راستای اجرای بند 69 قانون بودجه در سطح شهرستان اردستان، 2 پروژه در روستاهای موغار و تلک آباد به مبلغ 460 میلیون ریال تهیه و در دست اجرا است.

وی افزود: این پروژه‌ها شامل احداث 700 متر شبکه 20 کیلوولت روستای موغار به مبلغ 260 میلیون ریال و احداث 800 متر شبکه‌های فشار ضعیف و روشنایی روستای تلک آباد به مبلغ 200 میلیون ریال است.

مدیر شرکت توزیع برق شهرستان اردستان بیان کرد: در راستای احداث و بهسازی شبکه‌های فشار ضعیف، فشار متوسط و روشنایی شهرستان اردستان، تعداد 33 پرونده به مبلغ 6 میلیارد ریال از محل اعتبارات خاص این شهرستان تامین اعتبار شده که بخش اعظم آن اجرا شده و تعدادی هم در دست اجرا است.

وی به افتتاح 14 پروژه عمرانی روستایی در دهه فجر اشاره کرد و افزود: این پروژه‌ها شامل بهسازی شبکه‌های برق، بهبود قدرت مانور برای پایداری شبکه‌ها، فیدرگیری از پست جدید و غیره بوده که با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد ریال انجام می‌گیرد.

زائری امیرانیخاطرنشان کرد: در دهه فجر سال جاری 12 پروژه شهری با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد ریال در اردستان افتتاح می‌شود.

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.