۰

اخبار دهیاری

توزیع 10 هزار اصله درخت در بین مردم اردستان 400 نهال بین اهالی روستا

مارس 14, 2015 در 7:02 ق.ظ توسط

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری اردستان گفت: از آغاز هفته منابع طبیعی تاکنون 10 هزار اصله درخت در بین مردم شهرستان اردستان توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، نمایشگاه نقاشی به مناسبت هفته منابع طبیعی با حضور فرماندار، امام جمعه، بخشدار، اصحاب رسانه و دیگر رؤسای ادارات در سالن اداره منابع طبیعی و آبخیزداری اردستان پیش از ظهر امروز افتتاح شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری اردستان در این مراسم با اشاره به اینکه در این نمایشگاه آثار هزار نفر از دانش‌آموزان شهرستان اردستان به نمایش گذاشته شده است، گفت: این نقاشی‌ها با موضوع خانواده و منابع طبیعی بوده که با استقبال خوب دانش‌آموزان مواجه شده است.

غلامرضا اللهیاری در ادامه با توجه به اینکه در پایان هفته منابع طبیعی به 20 اثر برتر جوایز نفیسی اهدا خواهد شد، اضافه کرد: همچنین در این هفته 300 جلد کتاب در بین دانش‌آموزان توزیع شده که مسابقه‌ای نیز از این کتاب برگزار می‌شود.

وی همچنین در مراسم اجرای طرح کمربند سبز جاده ترانزیت اردستان (از پلیس راه تا دانشگاه پیام‌نور) اظهار کرد: این فضای سبز با اعتبار بالغ بر 320 میلیون ریال در طول 10 کیلومتر در حال انجام است.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری اردستان افزود: درختان استفاده شده در این طرح بیشتر از نوع اکالیپتوس، سرو و کاج است.

وی با بیان اینکه از آغاز هفته منابع طبیعی تاکنون 10 هزار اصله درخت در بین مردم توزیع شده است، تصریح کرد: این درختان از نوع زبان گنجشک، اقاقیا، زیتون، کاج و سرو بوده است.

لازم به ذکر است دهیاری امیران در این راستا اقدام به تهیه و کاشت 400 نهال در روستا و توزیع بین اهالی نموده است.

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.