۰

روستای امیران

جمع اوری زکات در شهرستان اردستان

اکتبر 13, 2013 در 4:46 ق.ظ توسط

اردستان – خبرگزاری مهر: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اردستان گفت: درنیمه اول سال جاری یازده میلیارد ریال زکات واجب ومستحبی درشهرستان اردستان جمع آوری شده است.
مهرداد پویان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر نیاز فریضه عظیم زکات به مجاهدتی خستگی‌ناپذیر و تلاشگرانی صادق و دلسوز افزود: نقش مبلغین و عاملین زکات در شهرستان ارزنده است و باید با جلوه‌ ای حماسی زمینه توسعه و ترویج این واجب الهی در جامعه فراهم شود.

پویان گفت:درنیمه اول سال جاری یازده میلیارد ریال زکات واجب ومستحبی درشهرستان اردستان جمع آوری شده که نسبت به سال گذشته از افزایش دو برابری برخوردار بوده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اردستان اظهار داشت:از این مقدار 330 میلیون ریال زکات واجب بوده که به فقرا اختصاص یافته است.

وی تصریح کرد: زکات جمع آوری شده برای اجرای 20 طرح عمرانی در روستاهای شهرستان که شامل ساخت مساجد،روشنایی معابر،جدول گذاری و….می باشد اختصاص یافت.

پویان بیان داشت: احیای فریضه زکات در سال‌های اخیر نه تنها عمران و آبادانی را برای روستاییان به ارمغان آورده بلکه اسباب خیر و برکت بیشتر در عرصه تولید و کشاورزی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر سال گذشته پنج میلیارد و 560 میلیون ریال زکات مستحبی و واجب درشهرستان اردستان جمع آوری شده است
لازم بذکر است در روستای امیران بیش از 200 میلیون ریال زکات جمع اوری گردیده است.

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.