۰

اخبار دهیاری

سید رضا عقداییفرماندار شهرضا شد

ژانویه 20, 2014 در 6:51 ب.ظ توسط

سید رضاعقدایی متولد شهرستان اردستان است و از مفاخر برجسته استان اصفهان در حوزه مدیریت به شمار می‌رود که با سابقه 20 ماهه حضور در دوران دفاع مقدس به عنوان نیروی بسیجی و همچنین نائل شدن به افتخار جانبازی حضوری فعال در آن دوران طلایی داشته است.

وی از سال‌های 61 تا 67 به عنوان رئیس مرکز گسترش خدمات در شهرستان‌های اردستان و نطنز فعالیت داشته است و بخشداری مرکزی اردستان به مدت 6 سال از دیگر سوابق این مدیر ارجمند به شمار می‌رود.

از دیگر سوابق مدیریتی عقدایی می‌توانیم به خدمت در سمت‌های معاونت فرمانداری اردستان و نطنز و همچنین شهردار منطقه پنج اصفهان به مدت چهار سال اشاره کنیم.

حضور در راس فرمانداری‌های اردستان و شهرضا که در مجموع به مدت 9 سال به طول انجامیده به عنوان یکی از درخشان‌ترین ادوار مدیریتی وی در سطوح مختلف اجرایی مطرح است.

از دیگر سوابق ارزنده وی می‌توانیم به حضور در راس شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 10، مدیرعامل بنیاد توسعه تعاون و دبیری تعزیرات آرد و نان استان اشاره کنیم.

در طول هشت سال گذشته همواره یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم و مسئولان شهرضا حضور مردی از جنس عقدایی در شهرستان بوده است و انتظار داریم شاهد تحقق وحدت و هماهنگی در راستای رشد و توسعه همه‌جانبه شهرضا و تلاش برای جبران عقب‌ماندگی‌های دوران گذشته باشیم.

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.