۰

اخبار دهیاری

شرکت دهیار در ازمون دهیاران

فوریه 18, 2015 در 7:23 ب.ظ توسط

آزمون چهارمین دوره آموزش دهیاران امروز چهارشنبه 29 بهمن ماه با حضور بیش از 500 نفر از دهیاران استان اصفهان در محل تالار رودکی برگزار گردید.

در پایان آرمون جناب آقای مهندس بهمنی ضمن تشکر از دهیارانی که با توجه به بارش برف و باران شهرستانها در این آزمون شرکت کرده اند، گفتند: برنامه ریزی می شود که آزمونهای آتی به صورت الکترونیک و از طریق اینترنت در یک زمان خاص و از همان مکان خدمت دهیاران یا بخشداریها برگزار گردد.

ایشان با اشاره به راه اندازی اتوماسیون دهیاریها و الزام ارتباط دهیار با سایر نهادها از این طریق اذعان داشتند: در این اتوماسیون پیش بینی ارتباط الکترونیک روستائیان با دهیار و مسئولین نیز انجام پذیرفته و از ابتدای سال 94 دفتر امور روستایی هیچ نامه ای را از دهیاری ها غیر از اتوماسیون نمی پذیرد.

این گونه ارتباطات برای سهولت کار دهیار و جلوگیری از صدمات و خطرات راه برای دهیاری ها بوجود آمده است.

ایشان در خصوص زمان تحویل بودجه به دفتر امور روستایی گفتند: تا 15 بهمن دهیاران می بایست با مشاوره امور مالی دهیاری ها بودجه را تنظیم و تحویل شورا می دادند. شوراهای اسلامی روستا نیز می بایست تا پایان سال (28 اسفند) تائیدیه دفتر امور روستایی را دریافت نمایند. همچنین در ارتباط با فصل های پیش بینی بودجه توضیحاتی ارائه نموده و در خصوص فعالیتهای اتحادیه که در سال 94 از محل اعتبارات آموزشی دهیاری ها انجام می گیرد، صحبت نمودند

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.