۰

اخبار دهیاری / اخبار روستا / روستای امیران

افتتاح بلوار امام خمینی روستا با حضور دکتر بخشایش

می 9, 2015 در 1:42 ب.ظ توسط

روز پنج شنبه بلوارامام خمینی ورودی روستا مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت .در این مراسم که با حضور نماینده مردم اردستان جناب دکتر بخشایش و فرماندار و بخشدار زواره جناب دکتر عیدی پور و بخشدار بخش مرکزی و تنی چند از روئسای ادارات اردستان انجام گردید و دهیار روستا سید جواد نیازی در این مراسم اضهار نمود که این پروژه که در دی ماه سال گذشته اغاز و با تلاش و کوشش نماینده و بخشدار محترم و شورای اسلامی از اعتبارات دهیاری روستا با هزینه ای بیش از ۱۸۰۰ میلیون ریال انجام گردیده است . در اجرای این پروژه موارد زیر انجام و هزینه گردیده است.
۱-زیر سازی دو لاین ورودی و خروجی به طول هر کدام ۵۰۰ متر و عرض ۸ متر و با اعتباری بیش از ۱۵۰ میلیون ریال
۲- اجرای جدول گذاری و روپوش وسط بلوار به طول ۱۰۲۰ متر با اعتبار ۲۵۰ میلیون ریال
۳- اجرای اسفالت هر دو لاین به مساحت ۷۳۵۰ متر با اعتباری بالغ بر ۱۴۰۰ میلیون ریال.
لازم به ذکر است از اعتبارات هزینه شده مبلغ ۷۰۰ میلیون ریال پرداخت و مابقی بصورت دیون باقیمانده است که امید است از اعتبارات و درامدهای امسال پرداخت گردد. و بزودی برق رسانی و روشنایی و نصب تمثال شهدای روستا و روپوش وسط نیز انجام میگردد. در پایان دکتر بخشایش در سخنرانی خود اضهار نمودند که انشااله اعتبار مورد نیاز بزودی به دهیاری اختصاص تا مشکل نیز مرتفع گردد.
https://www.amirankabir.ir/wp-content/uploads/2015/07/%D8%A7%D9%81%D8%AA%D8%AA%D8%A7%D8%AD-%D8%A8%D9%84%D9%88%D8%A7%D8%B11.jpg

برچسب‌ها:, , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.